5 Mayıs 2017 Cuma

Traş Köpüğünden Ebru Sanatımız :)

Bu traş köpüklerini amma ziyan ettin diyenlere cevap :) Bunları ben ucuzlarından almıştım 2 tane.Bir türlü bitmek bilmedi.En son bugün hepsini sıktım da kurtuldum:) Ne bereketliymiş :)
Daha önce internette bu tarz ebru etkinliklerini görmüştüm.Bizimki tam ebru olmadı ama denedik..Galiba iyi bir marka almak lazımmış :) Siz evde babanınkini kullanın.Akşama da ne traş köpüğü canım.Ne işim olur benim deyip,görmediğinizi söyleyiversiniz :)Zaten uzun sakal moda değil mi?
Biz neler yaptık bugün..
Fırın tepsisinin içine iyice sıktım köpüğü.Sonra bir cetvel yardımıyla köpüğü düzledim.Renkli sular hazırladım.Şekil vermesi için de bir çöp şiş aldık yanımıza.Boyalardan köpüğün üzerine serpiştirdik.Evren Erk çubukla biraz karıştırdı..Sonrası malum.Engel olmak zor.Ben serbest bıraktım.İstediğini döktü karıştırdı.Bizim bu yüzden kağıda çıkarma şansımız olmadı.Renkleri iyice karıştırınca üzerine bir dosya kağıdı koyun,hafifçe bastırın ve kağıdı kaldırın.Daha sonra kağıdın üzerinde kalan köpüğü yine cetvel yardımıyla sıyırın.Güzel bir şey çıkacaktır ortaya.Ya da bırakın benim gibi,gökkuşağı yapsın.Tren yolu yapsın,savursun renkli köpükleri..Uzunca bir süre eğleniyorlar başında.Denemeye değer..



Hafta sonu geldi çattı.Asıl mesaim şimdi başlıyor.Mutfağa yatak,yorganı taşıyayım ben bugünden.Daha çıkamam artık..
İyi tatiller herkese..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder