4 Mayıs 2017 Perşembe

Sayıları Büyük-Küçük Sıralama Kavrama Etkinliğimiz.

Bence biz bu etkinlik olayını abarttık galiba sayamıyorum artık.O kadar çok oldu ki. Aslında yazı yazmak istiyorum ama o kadar uzun zamanım olmuyor.Artık etkinlik paylaşmak  da istemiyorum ,yetmedi mi :) Arşiv oldu valla..Okul öncesi öğretmeni oldum,branş mı değiştirsem :)
Bu etkinliğimiz de evdeki pipetlerden.Daha uzun boylu olanlardan varsa onlarla yapınız.Benimkiler meyve sularında olanlardan.O yüzden  boy da kısıtlı oldu.Daha uzun tutarsanız daha verimli olur.
Pipetleri makas yardımıyla kestim.Karışık olarak önüne verdim.Oğlum da büyükten küçüğe sıraladı.Bu sırada rakamları da pekiştirdik.
Denemek isterseniz işte resimler..
Nasıl kısacak yazdım bak bak :) Bugün çok yazı olunca kısa kestim yine Aydın havası :)

Görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder