4 Mayıs 2017 Perşembe

Poşette Balığımız..

Bizim evdeki iki balığın serüveni ilginçtir.Burada Güzelyurt ilçesinde Portakal Festivali olur her yaz.Geçen yıl gittiğimiz de Eymen Ege'ye çekiliş adı altındaki bir tezgahtan fanusta bir balık çıktı şansına.Aylardan Haziran'dı zannedersem.Ah dedik bu balık yaşamaz,ölürse de üzülür bizimkiler.Bir kaç ay oldu balık ölmüyor :) Gittik bir arkadaş aldık yanına balıkçıdan.Sonra fanusu büyüttük,daha büyük bir kap aldık..Balıklar devam :) Sonra bizimkiler geldi gitti,eve habire balık taşıdılar.4-5 tane ara ara balığımız oldu.Kimisi bir hafta yaşadı kimisi 2-3 ay.Sonuç akvaryuma döndük.Hava verici motor aldık..Tam gaz devam :) Ama bizim o çekilişten çıkan balık iri turuncu olan.1 sene olacak ölmedi.Kimleri öldürdü :) Bir arkadaşıyla uzun zamandır yaşıyor.Giderken kime bırakacağız bilmiyoruz.Evren Erk her gün yemini veriyor.Baba ve Eymen Ege temizliğini yapıyor.Ben mi :) İzliyorum..Ona  vaktim yok valla.Evren ne zamandır bunlara arkadaş alalım diyor.Ama aldıklarımız hep ölüyor.Yabancı istemiyorlar herhalde.Gece yarısı suikast yapıyorlar zannedersem :)
Geçen aklıma geldi.Bir buzdolabı poşetine bir keçeden balık hazırladım.Suyu da doldurdum,ağzını da bağladım.Oğlum yeni balık gelmiş diye bağırarak içeri girdim.Çok sevindi bir an gerçek zannetti.İnceledi,inceledi sonra anladı tabi.Ona bir leğen su doldurdum,sonra poşeti kendi açtı ve bir saate yakın onu yüzdürdü.Balıkların yemlerin de attı içine.
Mutlu olduğunu düşünüyorum..Eğlendiğini de.
Deneyin siz de bir gün.Keçe olmasına gerek yok.Evalardan da bir balık figürü kesebilirsiniz.
Kolay gelsin sevgili anne...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder