29 Mayıs 2017 Pazartesi

Havlu Kağıt Rulolarından Düzeneğimiz.

Bu akşam evin içinde dağılmış çar çöp toplama işlemi sırasında atmaya kıyamadığım :) kağıt rulolardan doğdu bu düzenek.
Önce makas yardımıyla iki parmak genişliğinde halkalar kestim.Bu halkaları bir kutu kapağının iç tarafına bantlarla yapıştırdım.İrice bir bilyemiz vardı onu da aldık.Pin pon topu da olabilir.O da halkalardan geçer zannedersem..Sonrasında kutu kapağını hareket ettirerek bilyeyi tüm halkalardan geçirmeye çalışıyor minik kuzununuz..
Kolay ama dikkat isteyen bir etkinlik..Videomuz instagramdadır..
Kolay gelsin sevgili annee.
Bu gece akşamcıyım..Gündüz ne işler yaptım :) Yaprak sarma,havuçlu top, artı akşam yemeği,artı ütü ve ev temizliği.Canım çıktı akşama kaldım..Sızmak üzereyim..Lütfen biri beni hemen işe başlatsınnnnn.Sıyırdım galiba :) Sonsuza dek ev hanımı olmak mı istiyorum ne :))
İşte resimler :)

Ruloları ya da kutu içini boyarsanız daha güzel olur sanki..
Görüşmek üzere..
Size günaydın bana iyi geceler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder