31 Mayıs 2017 Çarşamba

Evde Çocuk Deneyleri (Su akıtmayan Poşet)

Valla ne isim vereceğimi bilemedim.Eymen Ege'nin Science Fair etkinliği vardı okulda.Orada görmüştüm.Evren Erk'in de hoşuna gideceğini düşündüm.Gitti de..Balkonda beraberce yaptık..Nasıl mı?
Önce kilitli bir buzdolabı poşetine suyu doldurdum.
Su kaçma ihtimaline karşılık balkonda yaptık.Mandallar yardımıyla balkonda(Çamaşırlığa :)) sabitledim.Sonrasında boyca uzun olan kalemleri eline verdim ve oğlum ''Hokus pokus'' diyeceğiz ve kalemleri hızlıca poşetten karşıya geçireceğiz dedim..Dediğimi aynen yaptı..Bir çırpıda kalemi su dolu poşetin karşı tarafına geçirdi.Ve torba delinmeden kalem karşıdaydı..Şaşırdı tabi..
Siz de bir hokus pokus denemek isterseniz fikir olsun..
Videomuz instagram sayfasında eklidir..
Görüşmek üzere sevgili anne..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder