4 Mayıs 2017 Perşembe

Evde Çilekli Süt Yapımı

Evren Erk'in sade süt içmediğinden bahsetmiştim.Abimiz şekersiz doğal süt içerken Evren Erk hazır çilekli süt içiyor sadece.Umarım o da değişecek.Ama bu durumda onu sütten de mahrum etmek istemiyorum.Aman o boyalı şeyleri içmesin diyemiyorum maalesef.
Tazecik çileklerin mevsimi de gelmiş iken evde yapmayı denedim.Bardak büyüktü gerçi ,hepsini bitiremedi ama ilk sefer için başarıylı.Çoğu anne belki biliyordur yine de bakın biz nasıl yaptık sütümüzü.
Çilek yerine muz da kullanılabilir.
2 büyük boy bardak için
Yaklaşık 8-10 adet çilek
3 tatlı kaşığı şeker (koymayabilirsiniz de )
2 bardak süt
önce çilekleri rondoda iyice eziyoruz.Sonra şeker ve sütümüzü de katıp tekrar karıştırıyoruz.Tadı çok güzel oldu..Dipte kalanlarla idare ettim.Bir daha ki sefere tüm aileye yapacağım.
Süt içirmekte sıkıntı yaşadığınız çocuklara denemek de fayda var..
Görüşmek üzere.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder