2 Mayıs 2017 Salı

Cennetten Bir Köşe misin Sen AĞVA?

İnsan bir yere aşık olur mu?Olur?Oraya gitmek için hasret duyar mı?Duyar..Geçen gün rüyama girdi o kadar diyeyim.Çok yer gördük,gezdik ama bir türlü Ağva'ya gidemedik.Tekirdağ'da görev yaparken bir ara gidelim dedik,çocuklar küçüktü..Yola dayanamaz dediler.Geçen sene Eylül de mi gitsek dedik.Nasip.Olmayınca olmuyor.Olmadıkça da Ağva'ya duyduğum hasret artıyor galiba.Aşık oldum ben Ağva :))
Ağva İstanbul Şile'ye bağlı.İstanbul'a 97 km uzaklıkta bulunuyormuş.Bir kısmı otobanmış ama kalan kısım zannedersem küçük çocukla gitmeye çok elverişli değil.Öyle duymuştum.Gidip görenler elbet vardır.Ben resimlerini görüp,ve gidenlerden duyduğum kadarıyla aşık oldum Ağva'ya.Bakın bir resimlere önce..Kim istemez şu yollarda yürümeyi.Şu yeşili seyretmeyi.İnsanın ömrüne ömür katar valla.



Sıcak,bunalatıcı deniz havasındansa her zaman yaşamayı tercih edeceğim yer olsa gerek.Cennetten bir köşe gibi.Gelip buraya kondurmuşlar.Beni bir bırakacaklar çimlerin üzerine gelip almasınlar bir hafta.Döne döneee yatarım :)
Bu arada bu bölgede bolca otel var.Buradaki oteller de bungalow tipi.Mis gibi ahşap kokusu.Yat uyu..Tavana bir iki de not bırak otelden ayrılırken.Hatıran kalsın.Böyle takıntılarım var benim :)
Atın beni denizlere,diyor ya şair..Atın beni doğaya diyesim geldi.Buralara yaz geliyor.Hep yağmurdu bir ara.Ancak düzeldi havalar.Ama gelmesin yaz.Hep bahar kalsın.Ben en çok baharı severim demiştim ya..Bence Ağva hep bahar.Hep canlı hep diri..
Bir kaç bağlantı sayfası vereceğim.Sizler de bakın..Ülkem de gidip görülecek öyle çok yer var ki..Benim ilk sıram Ağva.Beni bekle.Elbet geleceğim ..
Prefabrik ev kursam bir şey derler mi acaba :))

http://www.agvarehberi.com/

                                                 https://www.neredekal.com/agva-otelleri/

Görüşmek üzere..Sevgiyle kalın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder