12 Nisan 2017 Çarşamba

Suyun Gücü İle Topları Düşürme

Etkinlikleri yazmada tembel davranan anneden selam :)
Eski bir etkinlik ama ancak yazabildim :) Çalıştı parmaklar..
Bunun için gerekli olan evde bulabileceğiniz çeşitli büyüklükteki toplar.Topların üzerinde durabileceği bir kaç aparat.Havlu kağıt rulosu da olabilir.Boş bir cam sil şişesi.İyice yıkayıp içine su dolduruyoruz tabi ki..
Ben etkinliği o gün hava güzel olduğu için balkonda yapmayı tercih ettim.Zannedersem siz de öyle tercih edeceksiniz.Ya da kirli bir camın önünde de olabilir :)
Toplarımızı ben plastik çubukların üzerine dizdim.Belli bir mesafeden olmak üzere suyumuzu eline verdim.Ve suyu püskürterek topları düşürmeye çalıştı..Parmaklarımız çalıştı evet :)
Bazen hemen başarabildi bazen uzun sürdü ama defalarca yaptık..Biz çok eğlendik,denemek isterseniz buyurun..İşte resimlerimiz.İnstagramda videosu vardı hatırlarsanız..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder