17 Nisan 2017 Pazartesi

Pin Pon Topu Etkinliği 2

Daha önce pin pon topu ile ile ilgili farklı etkinlik örnekleri yazmıştım.Bunlar da doğaçlama olsun..Bizim 2-3 ay öncesinden aldığımız ve kullandığımız o pin pon topları ölmemiş.Geçen akşam elime geçti :) Daha gidene kadar kullanırız galiba..Bizim evde etkinlik sonrası malzemeler genel de çöpte buluyor kendini :)

Bakın ne yaptık.

Öncelikle yarışma programlarında görmüştüm.Bardağın içe un koyup yapıyorlar.Ben o kadar cesaret edemedim tabi.Bizimkisi unsuz..Uzunca bardakların içine topları koydum ve onlar baba oğul nefesleriyle topları bardaktan çıkarmaya çalıştılar.Baba tek seferde yapınca biraz gıcık oldular ama onların çabası da görülmeye değerdi..

Bir diğerinde oyun hamurundan ortaya şerit yaptık..Sonra pipet yardımıyla topları bitiş çizgisine üflediler.Pipet olmasa da oluyor.Nefesleri pek kuvvetliymiş..Denemek isteyenler için fikir olsun..


Benden bu kadar..Hatıralarımız birikmeye devam etsin..Görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder