13 Nisan 2017 Perşembe

Kozaklarla Deneyimiz..Çocuklarla Deney Etkinlikleri

Haftasonundan kalma bu kozalaklar.Bir arkadaşım daha önce Akdeniz'den bahsettiğinden beri çok sık gider olduk.Yeşillikler arasından bir denize ulaşıyorsunuz.Çok güzel bir sahili var..Ama taşlarla dolu.Taş yağmış sanki buraya.Carettalar yumurtalarını bırakıyormuş.Daha güzel sahil mi var?İşi biliyorlar valla :)
O yol üzerinden toplandı kozalaklar ve mis gibi çiçekler :)Buradan bir sürü taş topladım bir de deli gibi.Poşet bile yırtıldı:) Onları da kısmetse boyamayı düşünüyorum.Az işim vardı iyi oldu onlar da geldi eve :)

 Akdeniz,Caretta beach burası..Kıbrısa gelirseniz mutlaka uğrayın.Biz yumurtaların çıkışını görür müyüz?Doğru mudur?Bilmiyorum..
 Buralarda oraya giden yollar..Tam bahar gelmiş.İnsanlar yolda durup burada fotoğraf çektiriyor.Ben kendimi kaybettim zaten.Bir çadır kursam da baharın tam ortasında yaşasam,hep burada nefes alsam :)Misssss gibi..Çocuklar gibi,çocuklarım gibi..

Deney mi?Aaa deney anlatacaktım ben değil mi?Aslında ben bloğu bir düz yazı,deneme tarzına mı dönüştürsem,düşünmüyor değilim..Çiçekler,böcekler,çocuklar ve deniz çok yazarım ben..
Neyse canım ,şimdi bizim kozalakları ben bir leğen suya koydum..Bir gece beklediler.4-5 saat beklemesi de yeterliymiş sonradan öğrendim :)Açık olan kozalaklar bakın sabah ne olmuş..Merak uyandırıcı bir deney,deneyin isterseniz..

Su kozalağın katlarının yumuşayıp kapanmasını sağladı..Bir kaç saat dışarıda bekletin yeniden açılacaktır.Masrafsız ve izlemesi güzel bir etkinlik.Tavsiye ederim..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder