13 Nisan 2017 Perşembe

Evde Ailece Oynayabileceğiniz Bir Etkinlik Örneği..

Dün gece evde tamamen uydurmasyon olarak ortaya çıkan bir etkinlik.Eymen Ege bu aralar sürekli kalem kağıt alıp akşamları hadi harf sorun,bir şey yazalım diyor.Sıkılınca da hadi bakalım dedim,senin bu kağıtlara bir şeyler yazayım ben,rast gele bir şeyler karaladım..Yazdıkça aklıma daha komikleri,daha eğlenceli olanları geldi.Tabi bizimkiler de daha okuma yazma bilmiyorlar.''Anne,niye gülüyorsun'',öyle deyip durdular ben yazarken..Sonunda kafama göre küçük kağıtlara bir şeyler yazdım ve katladım.Küçük sehpamızın etrafında toplanıp,sırayla kağıt çektik..Herkes ne çıktıysa şansına onu yaptı..Kimimiz tek bacak üzerinde 20 ye kadar saydı,kimimiz koltuktan 5 kez atladı,kimimiz kuzu taklidi yaptı,kimimiz herkesi yanaklarından öptü,sevdiğini söyledi..Her telden vardı.İşin ilginç yanı benim şansıma kağıttan çıkanlar.''Mutfağa gidip,bir bardak su getir,belki susayan olmuştur''.''Bir git ellerini yıka da gel,belki kirlenmiştir.''Ayakçı işleri gene bana çıktı..Eşime ''Maymun taklidi yapma'' çıkması da bir hayli eğlenceli idi.Ara ara kağıtlara başka şeyler yazıp oyunu tekrar etmeyi düşünüyorum..Sizler de bir gecenizi daha eğlenceli kılmak isterseniz,deneyebilirsiniz...
Benden söylemesi..Görüşmek üzere..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder