3 Nisan 2017 Pazartesi

Çamaşırları da Asarız..

Ne yapsın çocuk annesi haftada 4-5 kere çamaşır yıkayıp asınca öğrenmek zorunda kaldı mecbur.Çalışmak ne güzelmiş,işin belli.Bir kaç kere makina çalıştır,hafta sonu ütü,temizlik bittiiiiii..Böyle her gün ev işi :) Az kaldı canım 2 ay sonra başlarım işe..Gün sayıyorum artık az kaldı..Türkiyeeeee bekle bizi,geliyoruz,büyük özlemlerle..En çok simit özledim ben yaaa
Evren Erk de okula başlar,çamaşır asmaktan kurtulur :)
Şaka bir yana çok denk geliyorum bu tarz etkinliklere..Çalışsın parmaklar başlıkları altında..Biz de bu sabah denedik..İki sandalye arasına kurduk çamaşır ipini.Bizimkisi çoraplarını astı..Kızlarrrrr bakın ben oğluma ev işlerini de öğretiyorum ona göre iyi hazırlanın :)
İşte örneğimiz..

Daha önce yapmamış olanlar çorapları kaldırmadan,eşlerini bulmaca oyunu da oynatıp ekleyebilirsiniz bu etkinliğe..Rast gele çorapları açıp,eşlerini karışık olarak atın önüne..Eşleştirsin..O da eğlenceli.. Birazdan devam edeceğim örneklere.Görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder