3 Nisan 2017 Pazartesi

Balık Krakerden Etkinliğimiz.(Sayılar Etkinliği)

Bugün uyumaz dediğim halde öğlen uykusuna yatmak isteyen minik adamım uyuduğunda bana kalan 1.5 saati kahve eşliğinde burada değerlendirmek beni en rahatlatan şeylerden..Gönül uzun yazılar yazmak istiyor ama bir taraftan çocuk etkinlikleri için örnekler biriktirmekten alamıyorum kendimi..Artık yine de uzun yazılar yazmaya karar verdim..
Bugünün ikinci etkinliği sayılar..Balık krakerlerimizi benim üstün yeteneğimle çizdiğim :) akvaryumlara sayısına uygun olarak yerleştirdi..Sonra da yedi :) Hatta tekrar dizeceğim deyip tekrar yedi ve tekrar :) Doyurucu ve güzel bir etkinlik tavsiye ediyorum..Bu arada İngilizce sayıları da 10'a kadar sayabiliyor şuan.Balıkları da one,two,three diye dizdi şoke oldum :) Bazen istemesek de çocuklar öğrenebiliyormuş :)

Görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder