4 Nisan 2017 Salı

4 Nisan 2016 İlk Yayın...

Bugün tam bir yıl olmuş blog sayfamı açalı..Nasıl başladım,nereye geldim..Neler yaşadım,neler anlattım,paylaştım..Paylaşmaya devam ediyorum..Sayfaya bir ömür biçmiştim..İncelediğim blogger sayfaları pek uzun ömürlü olmamış..Genelde bir yıl dolmadan yazma işi bırakılmış..Bende dedim herhalde bir yıl ancak yazarım..Hatırlarsanız da çoğu zaman ''Yeter artık,vaktim kısıtlı,yazamıyorum'',triplerine de girdim. :) Her seferinde ne olur bırakma diyenler vardı..Ben de kıyamadım..Dedim ya üçüncü bir çocuğum gibi oldu..Oğlum uyuduğunda kahvemi alıp geçtim kalvyenin başına..Kimi zaman uykusuzluğumu attım başından,kimi zaman çenem düştü çok konuştum..Kimi zaman bazı anneleri kızdırdım belki,ama yaşadıklarım ve çocuk konusundaki görüşlerim gayet samimiydi..Yalan yanlış yoktu yaşadıklarımda,yazdıklarım da..Beni yakından tanıyanlar gayet iyi bilir,yapmacık bir yanım olmadı hiç.
Bu gün tesadüfen fark ettim bir yıl olduğunu..Zaman ne çabuk geçmiş..Neler vermiş bana,neler götürmüş..İyi ki açmışım ama bu sayfayı..Kendimi hep iyi hissetmemi sağladı..Enerji kaynağım oldu..Çok güzel anılar biriktirdim oğullarıma ve kendime..Çalışmama 3 ay gibi kısa bir zaman kaldı..Evde  kalmış olmanın bunalımını yaşasam da uzun süre bu sayfa beni,ben yaptı..Bilmediğim,keşfedemediğim yeteneklerimin ortaya çıkmasına yardım etti..Çok okumama,araştırmama,hobi dünyasının kapılarını açmama imkan verdi..Tabi ki burada yaşıyor olmamla ve şu an çalışamamamla beraber oğullarımla geçirdiğim en güzel zamanların tanığı oldu..Ne iyi etmişim yahu..
Seneye bu zamanlar nerede oluruz bilmem..Ben yine de sanmıyorum ki bir ikinci yılı dolduralım blog sayfasıyla..Biz yaşamaya devam edeceğiz ama yazmaya devam ederim mi bilmem?

Şimdilik zahmet edip sayfamı ziyarete gelen,kendine  ait bir şeyler bulabilen herkese,tüm annelere selam olsun..

Birinci yılım doldu..İyi doğdun bloğummmmm :)
Seni Seviyorum ki...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder