1 Mart 2017 Çarşamba

Maşa Yardımıyla Oyuncakları Kurtarma..

Etkinlik örnekleri bakarken görüyordum hep denk geliyordu..Bugüne kısmetmiş.Sonunda Evren Erk de denemiş oldu diğer çocuklar gibi.

Gerekli malzemeler
Tutma becerisi kavramış bir adet şımarık çocuk :)
Maşa(Tutacak)
Çeşitli küçük oyuncaklar
Bir miktar ip
Çamaşır selesi

İpi çamaşır selesinin deliklerinden rastgele geçirdim..Aralıkları çok da küçük bırakmayacak şekilde..Oyuncakları da içine attım..Evren'e dur oğlum maşayı getireyim dedim..Ve getirdiğim de ''Anne,bu maşa değil ki.'' dedi.Maşanın nasıl olduğunu sordum..Hani var ya ''Koca Ayı'da'' dedi ve ben koptum..Çocuğun maşa anlayışı Koca Ayı ve MAŞA :) Çok seviyor,aklı orada kalmış..

Sonra bizim maşaya da ikna olunca oyuncakları kurtardık..Kolay,zevkli ve dikkat çekici bir etkinlik..Deneyebilirsiniz..



Kolay gelsin anneler,görüşmek üzere... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder