24 Mart 2017 Cuma

Jack Frost Doğum Günümüzden...

Sonunda bir yaş daha almış bulunmaktayız ve anne apartmanın 2.katına kaç kez gel git yaptı bilemiyorum :=) İyi spor yaptım ben dün yahu :) Geçen yıl bir oyun parkı tarzında bir cafe kiralamıştık ve temamız MİNİONS idi.Bu yıl lojman bahçesinde kamelya da yaptık oğlumun doğum gününü.Çok da güzel oldu biz bize..Tam çocuklar için yapılmış bir doğum günü oldu.Biraz rüzgarlı olsa da hava,idare ettik..
Ah bir de yazıcım olacaktı ki,neler yapardım ben neler :) Şimdilik çok ayrıntılara girmeden şöyle bir göz atalım..

Bayraklar kar taneli çıktı alındı ve simli kurdele ile bir perde üzerine asıldı :)Işıktan dolayı resimler net çıkmıyor yoksa..Balonları da parlak mavi ve beyaz kullandım..Aslında masalara da süsleme yapmak geçti aklımdan ama bank olduğu için görünmezdi..Evadan kestiğim kar taneleri yukarıda asılı :) Ayrıca fon üzerinde..Bitiş de balonlar  ve kar taneleri çocukların oldu..


Tabak ve bardaklarımız da yıldızlı ve mavi renkte..Masa üzerinde yine kar taneleri ve Jack Frost resimleri var,fotoğrafını çekemediğim..:(((


Pastamız şeker hamurlu değil..Yenmiyor bence o pastalar..Resim baskılı, ama aralarda mavi şeker hamurundan kar taneleri var yine de..
Hediyelik kalemlerimiz kar taneli,sürpriz oyuncaklarımız simli tüller de sarılı..

Kardan adamdan eti puflarımız.Çubuğa geçirili şekerlerimiz.Üstteki süslemeleri burada bulmam mucizeydi..Ara sokaklarda pasta malzemeleri satan küçük bir dükkan keşfettim..Çubuk batıracak bir saksı da kalmadığından bakın köpüğümüz simli eva ile kaplanınca ne de şık oldu :)

İkramlıklar çocuklara uygun..Akşamdan hazırladığım limonata da..Bize de komşumdan termosta çay :) Cup keklerimiz,poğaçamız,patates köftesi,marmelatlı kurabiyelerim ve mini pizzalar.. Pizza çok iyi fikirmiş önce o bitti :)


Sonrasında pasta üfleme kavgası :) Neredeyse herkes için defalarca yaktım yahu..Çok eğlenceli ve çok sıcak bir doğum günü oldu..


Gelenlerin ayaklarına sağlık,yardım edenlerin emeğine..Allah herkesin çocuklarına Anne babaları ile sağlıklı,uzun ömürler nasip etsin..Yüzlerini güldürsün..
Benim oğlum can parem de aynı şekilde..Hep böyle akıllı ve YAKIŞIKLI :))) kalsın..Hep bana sarılarak uyumak istesin,hep olur olmaz şeylere mızıklasın :) hep çocuk yürekli kalsın..

1-2-3-4-5 ve 6 bitti..Yıllar hızlaaaaa geçiyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder