21 Mart 2017 Salı

Jack Frost Birthday İdeas ( Jack Frost'lu Doğum günü hazırlıklarından fikirler)

Hızlı hızlı hazırlık örnekleri vereyim..

Öncelikle Türkiye'de yapılmış bir örneğine rastlamadım Jack Frost kahramanının.Yurt dışında da bir örnek bulabildim.Bu durumda kafadan uydurmak gerekti..Kendimce yapabildiğim,düşündüğüm bazı hazırlıklar..

Jack Frost buza,kara hüküm edebilen bir kahraman.Elsa'nın bayan versiyonu diyelim.O yüzden ben de kar taneleri hazırlamak istedim.Simli bir evaya kar taneleri çizip kestim.Çizmek hiç de kolay olmadı..Bunları ince iplerle yukarıdan sarkıtacağım..

İkinci olarak parlak mavi ve beyaz balonlar eşlik edecek onlara..
Sonrasında Jack Frost'a ait bir resmi paint kullanarak,kürdanlıklar ve bayraklar oluşturdum..Onların kalıbını inşallah ekleyeceğim..Bayraklardan bu kez isim yazmayı tercih ettim..Bayraklar da kar taneli.

Denk geldi de buldum :) Çocuklara hediyemiz kar taneli kalemler..Evdeki minik plastik süslenmiş bir kaba girdi.


Veeee uzun zamandır biriktirdiğim kinder oyuncakları.Minik tüllere sarıldı..Hediyecikler :)
Aslında bunlara pinyataya koyacaktım.Kırıldığında parçalanır diye vazgeçtim.Pinyataya şeker doldururum artık.

Bugün de kardan adam ikramlıklar hazırlayacağım..Onu ayrı bir başlıkta veririm..
Pastada bunu kullanacağım..Baskılı ve kar taneli bir pasta..
Diğer etiketler de de kullanabilirsiniz..

Elimde olan Banner (isimli Bayrak) ve etiket dosyaları aşağıda..İstediğiniz şekilde düzenleyebilirsiniz..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder