27 Mart 2017 Pazartesi

İyi Ki Doğmuşum Ben..

26 Mart 1983 tarihinde gözlerimi açmışım dünyaya..O yüzden midir bilmem en çok bahar ayını severim ben..Sadece kafamı pencereden dışarı çıkarıp mis gibi havayı içime çekmek,iki kuşun cıvıltısına kulak vermek bile tazeler ruhumu..
 Bugün itibariyle artık 34 yaşındayım..Dile kolay..Eskiden 18 olana kadar çok heyecanlıydım,ne zaman gelecek diye bekler dururdum..Şimdi de 40'ımı heyecanla bekliyorum..Her yaşın öyle bir güzelliği var ki,doya doya,sindire sindire yaşıyorum.Kimisi en güzel yılların 20'li yaşlar olduğunu söyler.Ben öyle düşünmüyorum..Bence,en güzel anlarımı hep otuzlu yaşlar getirdi bana..En sevdiklerimi,en özel yanlarımı..Kendimi,çocuklarımı,eşimi..Ben çok sevdim her yaşımı,otuzdan sonramı da seveceğime eminim..Sevdiklerin yanında,sağlıklısın daha ne olsun,yaşın ne önemi var..Yaşlanmışım,göz altlarım kırışmış,kilo almışım ne önemi var dış görünüşümün..Ruhum genç ya o yeter bana..İki çocuk annesi olarak,fiziğimi iyi koruduğumu söylüyorlar..Daha önce de söylemiştim,insanın ruhu,içi güzel olsun,o mutlaka bir yerlerden yansıyor hayatına..Çevresine de..Arada bir kilo alıp verme savaşım oluyor tabi ki ama sağlık olsun onun da önemi yok..İnsan bedeni canım sonuçta,şairin deyimiyle yolun yarısına geliyor ama doktor dediyse kan ilacı dışında hiçbir takviyeye ihtiyacı yok bedenimin..Ona da iyi bakmayı ihmal etmiyorum tabi ki:)Güzel günler gösterecek daha..İyi taşımalı beni :) Bunun sünnet düğünü var,gelin alması var,torunu torbası var..Oooo çok işimiz var daha çok..Ne yolun yarısı..3'te biri değil daha :)
Bazen etrafımdaki insanlar diyorlar hep neşelisin,kıpır kıpırsın :) Evet öyleyim..Süper bir mekanizmam var Allah vergisi..Bende karanlıklar pek uzun sürmez..Allah çok büyük acılar göstermesin.Rabbimden gelir,o verir yine çaresini..Kimin gücü yetsin daha üstün olmaya,kendini üstün görmeye..Biz kalbimizi temiz tuttuk mu,içimizi gören yukarıda,ne yaşadığımızı bilen yukarıda,deva da sonsuz kudret sahibi Rabbim de.O yüzden belki de kendimi çok sevmem,her şeye gülüp geçmem.Hiçbir zaman mükemmeli oynamadığım için zamanın benden aldıklarına değil,vereceği güzel günlere odaklı yaşıyorum.Hayatımın merkezinde çocuklarım  o kadar geniş yer kaplıyor ki tüm hayallerim,umutlarım onların içinde olduğu güzel günlerle dolu..Hafızam iyi-kötü hatıralara takıntılı değil,bir gün sonrasının planlarını yapmakla meşgul olduğundan pişmanlığa ahlanmaya vahlanmaya vakit ayırmadığımdan belki de böyle yaşıyorum..Ömrünün  ne kadar kaldığını umursamadan hayatın tadını çıkarıyorum çünkü.Kaç gün yaşayacağız bu dünyada..Hesabını bilen var mı?Üç beş gün fazladan kalayım da şu işimi de göreyim diyebiliyor muyuz?Eee öyleyse bize emanet edilen bedeni ne diye hırpalayalım,iyi bakalım ki,mutlu edelim ki,teslimini de öyle yapalım ..
Ne demiş şair ;

Ömür dediğin üç gündür.
Dün geldi geçti, yarınsa meçhuldür.
O halde ömür dediğin bir gündür.
O da bugündür…

Ee öyleyse
İyi ki de doğmuşum..İyi ki de ben olmuşum..Sıralasam ne çok şey çıkar kendimden..
İyi de doğmuş,iki erkek annesi olmuşum..
İyi ki de bu kadar anlayışlı ve beni çok seven bir eşe sahip olmuşum..
İyi ki doğmuşum  ve ''keşke'' demeyeceğim bir çok hayalimi gerçekleştirme şansı bulmuşum..
İyi ki doğmuşum  ve çok sevdiğim bir mesleğe sahip olmuşum..
İyi ki doğmuşum ve KOÇ burcu olmuşum :)
İyi ki doğmuşum ve hayat bana istediğim neredeyse her şeyi bu yaşımda önüme sunmuş bile..
İyi ki doğmuşum ve değiştirmek istemediğim bir çok iyi-kötü huyumla ben bir bütün olmuşum..
İyi ki doğmuşum ve kendimi bu kadar iyi tanıma fırsatı bulmuşum..
İyi ki doğmuşum ve ''keşke'' yerine ''iyi ki''lerle dolu bir yaşama sahip olmuşum..
İyi ki doğmuşum ve hatalarımla,iyiliklerimle dolu bir bedende var olmuşum..
İyi ki doğmuşum ve her zaman yanımda olan bir sürü dost ve arkadaş biriktirmişim..
İyi ki doğmuşum ve bir sürü yeni hobi edinip hep kendimi geliştirme yolunu seçmişim..
İyi ki doğmuşum da bu blog sayfasını da açmışım :)
İyi ki saçlarımı sarıya boyatmayı tercih etmişim,kendime yakışanı bulmuşum :)
İyi ki doğmuşum,iyi ki anne,iyi ki eş olmuşum..İyi ki bir kadın olmuşum..
İyi ki Rabbim bana bunları yazmak için sağlıklı bir çift göz nasip etmiş,ifade gücü vermiş..İyi ki doğmuşum Rabbim tüm güzellikleri bağışlamış ve sağlıklı bir ömür ve nur topu gibi iki evlat nasip..Şükrediyorum tüm bu güzelliklere,yaşama sebeplerime..

Allah dostuma,düşmanıma,sevenime sevmeyenime herkese yuvalarında mutlu, sağlıklı uzun ömürler nasip etsin..Herkesin yüzünü güldürsün...

İyi doğmuşummmmmmmm bennnnnn...
İyi ki bu manzara eşliğinde 34 yaşıma girmişim...


1 yorum:

Adsız dedi ki...

İyi ki doğdun..

Yorum Gönder