7 Mart 2017 Salı

Evde Çocuk Etkinlikleri (Taşı Sarmal Üzerine Sıralama)

Havalar Lefkoşa'da o kadar güzel ki,saatlerce bahar havasının güzelliğini çekiyor çocuklar içlerine..Mis gibi..Biz anneler de kahvelerimizi keyifli bir şekilde,gözlerimiz onların üzerinde afiyetle içiyoruz..Özleyeceğim bu kamelya sohbetlerimizi.
Dün çocukları eve çıkarırken yoldan toplayıverdim bu taşları..Arkadaşlar kimbilir onlardan ne yapacaksın gene,diye çıkıştı :) Çok zor bir şey yapmadık işte..Ama güzel oldu..
Dosya kağıdının üzerine bir sarmal çizdim..Evren Erk'e bu taşları küçükten büyüğe dizmesini istedim..Hiç sıkılmadı,değiştire değiştire 2 kez yaptı..Üstüne üstelik çizgi üzerine bu aralar favorisi olan domino taşlarını bir kaç dizdik ve düşürdük..Sinir oluyorum bu taşlara,hemen devriliveriyor..Dizmek için kaç dakika uğraşıyoruz..Çok nankörler :)
İşte etkinlikten resimler..



Görüşmek  üzere..Her zaman bekliyorum ! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder