8 Mart 2017 Çarşamba

Evde Çocuk Etkinlikleri (Sayılara İki Örnek)

Biz bu sene evde renkleri hallettik,hatta bazı renklerin İngilizcelerini de biliyoruz artık..Sayılara geçtik..İlk beş rakam iyi görünüyor şimdilik..Daha önce bir kirpi,mandal,ponpon etkinliklerimiz falan vardı sayılarla ilgili..Bunları da ekleyelim onların arasına..
İlki yine o güzel resim yeteneğimle çizdiğim :) minik tırtıl..Üzerine sayılara tamamlama..
Bir diğeri de bu aralar vazgeçilmezimiz(taktı mı takıyor ilginç şeylere) domino taşlarından bir şey uyduruverdim..
Önce 1-6 arası domino taşlarının aynı resimlerini çizdim kağıda..Keçeli kalemlerle de güzelce  sayılarını ve noktalarını belirttim..Karışık olarak yaklaşık 15 tane falan önüne koydum..Ve içlerinden benim çizdiğim dominoları sayılarına uygun olarak bulmasını istedim..



Hem sayıyı hem de uygun şekli bulmak küçük bir çocuk için yoğun bir dikkat gerektirdi..
Şimdilik bu kadar görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder