14 Mart 2017 Salı

Evde Çocuk Etkinlikleri Örnekler

Artık tek tek kısa başlıklar aça aça bir hal oldum :)Bir kaç tanesini şöyle tek başlıkta paylaşalım :)
Eymen Ege'nin ve benim :) doğum günümüz yaklaşıyor.Bu aralar onun  işleriyle uğraşıyorum.Daha önceden her türlü doğum günü konseptine,hazıra alışmış çocuğa,sadece pasta keselim fikri tabi muhteşem gelmedi.Gitti hiç olmayacak bir kahraman seçti kendine,ve daha hiç örneği olmayan..Beni uğraştırıyor haliyle..Canı sağolsun napalım..
Hafta sonundan kalan bazı minik etkinliklerimiz işte..

Bu traş köpüğü işi bizi fena sardı..Temizlemesi de pek zor olan bir şey değil..Burada  çocuklar inşaat yaptılar.Legolar arasına harç koydular :) Sonrası malum..Havada  uçusan kar oldu onlar.Kar yağdı,kar sadece:)

İkinci olarak 
Bu Evren Erk in Sünger Bob'u.Kendi makasıyla kesmeye çalıştığından,bence idare edecek bir şey çıktı ortaya..Evde takılıyor kendisi..Bizim akvaryumun civarında görüldü en son..Son zamanda ölen iki balığımızın hayatını kaybetmesinde bir parmağı olduğunu düşünüyorum.

Bu da bizimkinin saati..Tabi ki saatleri var.Çocuklar her şeye ara ara merak saliyorlar zaten..Bu daha kıymetli ama.O gün öğle uykusuna bu saatle yattı..

Şimdilik bu kadar..Diğer etkinliği ayrı yazalım..Görüşürüz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder