22 Mart 2017 Çarşamba

Eti Puftan Kardan Adam İkramlıklar Yapımı

Valla o kadar çok yorgunum ki bu beden beni nasıl taşıyor diyorum bazen.Çok koşturuyorum hiç oturmak yok kardeşim :) Saçımı kaşıyacak vaktim yok ,yok :)Şu haftayı da bir atlatayım,havalar da ısınıyor artık zor otururum ben bilgisayar başına..Güzel havanın tadını çıkarmak lazım..Ne işimiz var evin için de değil mi?Parklar,bağlar,bahçeler bekler bizi..
 Bugün,yarın ki 6 yaş partimiz için kardan adam eti puflar hazırladım,az önce bitti ..Bizim konseptte hep kar taneleri var,haliyle kardan adam da olsun değil mi?
Yapımı da çok basit,çok da güzel görünüyorlar..
Eti pufları,çöp şişe geçiriyorsunuz..Gözleri ve düğmeleri için damla çikolatası,burnu için renkli bonibonlar kullanıyorsunuz..Sonra aldığım minik  poşetlere onları,simli kurdelalar yardımıyla bağladım..Güzel oldular..Afiyetle yenmek için yarını bekliyorlar..
Bu arada dünkü yazıya bayrak ve banner dosyası ekledim,indirmek isteyenlere duyurulur..



Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder