14 Mart 2017 Salı

Duygularımız (Yüz İfadeleri) Etkinliğimiz(Pet Şişe Kapakları)

Duygularımız..Çoğu zaman bir kaşımızı çatarak,bazen dudağımızı bükerek,bazen tüm dünyaya gülümser gibi ifade edebiliyoruz kendimizi.Hiç konuşmaya gerek kalmadan hem de.Büyükler değil,çocuklar da kullanıyor bu dili,hem de anlıyorlar.Bizim etkinliğimiz de evde biriken pet şişe kapaklarından yola çıkarak hazırlandı.Çöpe atmaya kıyamadığım yine :) Artık attım attım :)
Önce bir köpük parçasına,kafa kısmı oyulmuş bir adam çizdim..Çok caniiiiyimmm :) Kasaplık da var ben de bak :) Sonra pet şişe kapaklarına yüz ifadeleri çizdik.Sırayla adama bu duyguları yaşattık..Önce mutlu ettik,ara ara kızdırdık,arada şaşırttık,sonra ecel terleri döktürdük :) Evren Erk'e de bu sırada sen de gül bakalım,kız bakalım,nasıl şaşırılır gibi sorularla ona da bu yüz ifadelerini yapmasını istedim..Gayet de başarılıydı..Denemek isterseniz,işte resimler..


Minik sevimli böceğim.Surata bak,yedim gitti..O uyanmadan ben, ev işlerine geri döner..Görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder