10 Mart 2017 Cuma

Dişleri Fırçalama Etkinliği (Çocuk Etkinlikleri)

Abimiz okulda günde iki kez dişlerini fırçalıyor..Akşam da yatmadan önce tabi..Evren Erk o kadar değil ama gece yatmadan önce abiyle beraber meraklanıp,koşturuyor banyoya.Örnek olmak çok önemli bu konularda.Çocuklara alışkanlık kazandırmada özellikle..Siz kitap okuyorsanız,onlar da okur..Siz diş fırçalamaya gidiyorsanız,onlar da peşinize takılır.Siz sigara içiyorsanız gözleri önünde,onlara da ileri de kızmayın..

Ben de muhteşem resim yeteneğimle bir ağız ve dişler çizdim..Üzerine asetat kağıdı kestim ve koydum.Evde eskiyen fırçasını da verdim eline.Asetat kağıdının üzerinden dişlere mikroplar ve çürükler çizdim..Asetat kalemi ile.Sonrasında fırçaladı..
Hatta kendisi anne bu çok çikolata yemiş,dişleri çürümüş gibi nasihatlar da verdi.3-4 dört kere sildik,çürüttük,fırçaladık..

Size de tavsiye ederim..Tabi yazıcıdan bir çıktı ile yapın bu işi :)
Güzel günler,temiz dişler dileriz..Ki ben diş güzelliğine önem veren çok şekilci bir insanım,söylemesi ayıp.. :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder