21 Mart 2017 Salı

23 Mart 2011 İlk Göz Ağrım Eymen Ege'ye

Bu sayfada güzel hatırlar bırakmak nasip oldu bana..Bunlardan en güzeli bence şu an yaptığım..Eymen Ege'm sana sesleneceğim bu yazıda..Annenin ağzından bir küçük doğum hikayen ve doğum günü mesajın saklı burada..Sağ oldukça hatıralar biriktirmeye devam edeceğim, kardeşine ve sana..

Kısmet ya işte,hayatımıza yeni bir soluğun,yeni bir canın ekleneceğini ilk yine Kıbrıs'ta öğrendik..İlk doktorun burada yani..Güzelyurt'ta ama..Sonrası zaten hep yolculuklarla geçen bir hamilelik süreci..28 yaşındayım,hiç de genç sayılmam..Ama tecrübesiz..Hem de fazlasıyla..Sağ olsun yine google sayesinde kaçıncı haftada ne olur,bebek nasıl gelişirleri okumakla geçti bu süre :) İlk aylarımı KKTC'nin sıcağında resmen aç susuz geçirmiştim..Mide bulantısı üzerine bir de buranın sıcağı eklenince  sorma gitsin...Sana hamileyken  çok haşlanmış patates,bol limonlu marul ve şeftali falan yedim..Gerisi bööööö :) O zaman bahçeli olan lojmanın önünde  ''Tarçın'' isimli köpeğimiz vardı..Uzun süre bakamadım ona..Çok kokardı..Her şeyin kokusu öyle bir sinerdi ki burnuma,çamaşırları yumuşatıcı olmadan yıkardım..Amma ağlandım gene dene değil mi?
Gel zaman git zaman Erzurum'a gitme vaktimiz geldi,seninle..Bir sürü,defalarca uçak yolculukları yaptın benimle..Hep dediler ki ''Bu çocuk pilot olacak''.Bu arada tamamen alakasız gelebilir ama bu yaşlarda sen '' Savaş pilotu'' olmaya takmış durumdasın oğlum..Sebebi ise sana göre  çok para kazanıp hemen Ferrari almakmış..Şimdiler de öyle açıklıyorsun..
Erzurum'da hava dolayısıyla kötü ama arkadaşlık açısından çok güzel günler geçirdik beraber..Rabia,Fatma,Emine,Müzeyyen ablanın bolca yemeklerini yedin..Bolca yardımlarını gördün :) Sobanın kovasını boşalttırmazlardı bana,ağır poşet taşıttırmazlardı,sana bir zarar gelmesin diye..Çok soğuktu,hep kalın giyinirdik,dışarıya çıkınca hep uzun bir şalım vardı,onunla kapatırdım seni.Belki de her türlü tehlikeye karşı korurum diye düşünürdüm..Gel zaman git zaman..İzne ayrıldım sonunda..
Bursa'ya,anane,dede yanına geldik..Baban halen Kıbrıs'ta canım..Ne bizim çektiğimiz şu Kıbrıs'tan yahu :)
26 Mart'ta benimle aynı gün dünyaya gözlerini açmanı istedim ama maalesef kısmet olmadı.23 Mart 2011  Çarşamba günü  Bursa Özel Jimer Hastanesin de Recep Bey tarafından popona vurulmak suretiyle geldin yanıma.Epidural bir doğum olduğundan hemen seni gördüm..Doktor yanıma getirip bir de öpücük kondurttu yanağına.O kadar korkuyordum ki,heyecanım gitsin diye ameliyathaneye bir teyp getirdiler ve hangi şarkıcıyı seversiniz,diye sordular bana..Ben de ''Tarkan '' dedim o zamanlar.Tarkan şarkıları eşliğinde  geldin dünyaya..Çok şanslısın..

Çok gazlı ve çok ağlayan bir bebektin.Saat başı uyanırdın..Saatte,koltuğun üzerindeki duvarda asılıydı.Direkt oraya dikerdin gözlerini..Hiç kaçırmadan saat başı.Çok uykusuz kaldım,çok uğraştım valla senle.Çok hareketli bir bebektin..4,5 aylıkken bir bebe mağazasına gittik,orada öylesine oturttuk seni yürütece,aldın gittin valla :)
Doğum gününden bir hafta sonra yürüdün..2 yaşına kadar anne sütüyle besledim seni.(Bu emzirmeye üşenen anneler için büyük bir iş.Sakın küçümseme.Mama tıkmadım canım sana hiç.)2 yaşında yine çişini ve büyük tuvaletini yapmayı öğrendin..2,5 yaşında mecburiyetten sünnet oldun..İyiki de olmuş canım..3 yaşında çok güzel konuşuyordun artık..4 yaşında en büyük zevkin olan bisikleti, iki tekerlek kullanmaya başladın..5 yaşında geçen yaz,kolluksuz yüzmeye başladın..6 yaşına az kaldı.Şimdilerde bir paten sevdan var..Onu da başarıyorsun..Ve okulda sesleri öğrenmen dolayısıyla,okumaya ve matematiğe fazlasıyla meraklısın.Bizi bıktırana kadar toplama sordurtuyorsun :)

Bu arada hiç yemek ayırt etmedin..Brokoli,pırasa ve ıspanağı fazlasıyla seviyorsun..Eve gelince ohhh mis gibi pırasa kokuyor diyen bir çocuğum varrr yaşasın..Evren aksine hiçç yemiyor..Çok hareketli ve lider özelliklere sahip birisin..Kendi kendine artık süper hızlı derecede uykuya daliyorsun..Neydi seni salladığımız o günler :) Ananenin üzerinde çok emeği var..Çok salladı seni çokk :) Hülya Ablamız da öyle..

Sırasıyla KKTC,Erzurum,Tekirdağ,Bursa ve yeniden KKTC'de yaşadın..Şimdiler de tayinciyiz ve çok heyecanlıyız.. Baban bugün tercihlerini yaptı..Yerleri görsen inanmazsın..İnşallah biri çıkar da orada yaşarız hep ..Senin ilk okula başlayacak olman sebebiyle en güzel yer olmalı diye düşünüyorum..

Kısacası hayatımıza anlam kattın..En güzel,en canlı rengimiz oldun..Nefesim oldun,canım oldun,canımdan bir parça oldun..İlk göz ağrımsın sen benim..Anneliğimin ilk deneyim çabasısın..Çok yakışıklı ve çok mutlu görünüyorsun bu yaşlarda..Allahım çok uzun ve sağlıklı ömürler versin ki her anını doya doya yaşayayım..İnsanın hayatında en kıymetlileri çocukları oluyormuş.Kılınıza zarar gelse şu an dünyayı yakmaya hazırım..

Doğum günün kutlu olsun oğlum ..Seni çok seviyoruz.Sen ve kardeşim hayatımızın en kıymetlilerisiniz.Hep öyleydiniz,ve öyle kalacaksınız..

İyi ki doğdun,iyi ki annen oldum..

Seni Seviyorum..



Yazı 23 Mart 'da yayınlanmadı evet oğlum :) Çünkü benim de doğum günü sürprizim olarak baban bizi 2 gün tatile götürecek..Hep  benim doğum günleri arada kaynıyordu bak,çok görme:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder