17 Şubat 2017 Cuma

Tahta Mandallardan Dekoratif Sepetler..

İnsanın kendini mutlu etmesi ne kadar da kolay..Ben bunlarla uğraşırken eşim gidip bir koli daha mandal alayım mı dedi? O kadar yani..Çok mutlu oluyorum ve çok belli ediyorum galiba keyif aldığımı..
 İki haftadır sağlıkla ilgili bir sürü google dan makaleler,bilgiler okumuştum..Anti tpo  ve anti tp denilen vücutta bazı antikorlar var,bunlar savunma hücreleriymiş..Şimdi de doktor kesildim evet gülenlere cevap :) Doktor da öyle dedi,benim kadar öğrenmişsiniz :) Ve eminim kapıdan çıkınca başka doktora gideceksiniz dedi :) Pinpirik olduğumu iki dakika da çözdü adam..Neyse bu hücreler o kadar garip ki vücudumuza ait herhangi bir organı ya da parçayı yabancıymış gibi varsayıp birden vücutta artışa yani savunmaya geçiyor..Ama o size ait bir şey..Ne kadar mükemmel bir yapıya sahip olduğumuzu düşününce bu beni çok şaşırttı..Ve neyi yabancı kabul ettiyse (ki o yabancı değil) ona bu hücreler saldırmaya başlıyor..Nasıl bir vücudumuz var,neler yapıyor,düşlüyor..İçimiz de neler oluyor yahu,bizden habersiz :) Ben onu iki mandal yapıştırıp mutlu etmişim,iki yürüyüş yapıp gelmişim çok mu :) Mutlu edelim,iyi bakalım ki bize aynı geri dönsün değil mi? Bak bir sağlık bloğu açarım görürsünüz :))

Konu kaydı gitti,bakın beni ne çok mutlu etmiş,görelim

Bir adet yoğurt kovası
İki paket tahta mandal
Silikon tabancası
Bir parça bez :)    Bu kadar basit..

Mandalları ortadan ikiye ayırıyoruz,metal kısımları çıkartıyoruz..Sonra kovamızın  etrafına silikon tabancası ile sıra sıra yapıştırıyoruz.İçine bir parça bez dikiyoruz,ölçüyü alıp..Ben aslında keten ve kenarları dantelli bir bez düşündüm..Onu bulup alana dek,şimdilik düz beyaz kullandım. Sonrasında ister banyoya ister başka bir odanızda kullanıyorsunuz..Ben önce banyoya koydum,sonra kıyamadım aldım,yatak odasına götürüp içine tarak,parfüm falan koydum.Yakında  oradan da alıp zannedersem sandığa kilitleyeceğim :))
İşte resimlerrr..






Sırada keten bir iple düşündüğüm devamı projesi var..Mutlu edin kendinizi,şımartın,siz de yapın..Hadi bakalım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder