17 Şubat 2017 Cuma

Sulu Boya Etkinlikleri

 Ben pek seviyorum sulu boya işlerini..Biraz basit ve angarya geliyor açıkçası..Çocuk tek başına çalışırsa evet yaratıcı olabilir ama öyle basit boyama yapma işi pek bize göre değil.Ya da bana göre diyelim..Boyayı almıştık ama oturup da başlarına hiç yönlendirmedim..Babası hazır izninin son günlerini geçirirken, dedim al boyaları,kağıtlar da sizindir..Yapın bir şeyler beraber ben de yürüyüşüme çıkayım..
 Onlar da eşimin okul yıllarından özlemle hatırladığı :) ip baskısı yapmışlar beraber..
Sonrasında ponpon baskısı yapma..Bildiğimiz küçük renkli ponponları boya içine hafif nemli bir şekilde bastırıyorsunuz ve aşağıda çizmiş olduğunuz her hangi resmi ağaç ya da çiçek olarak baskı yapabiliyorsunuz..
Sonraki bulut etkinliğinde benim parmağım  var tabi :) görüleceği üzere..Bir kalemle iki bulut çizip,üzerine pamukları yapıştırmasını istiyorsunuz..Sonrasında kulak çubuğunu mavi renk boyaya bastırıp yağmur damlaları yapıyorsunuz..Eymen Ege şimşek yaptı araya o ayrı..Bu sırada okulda öğrendiği yağmur oluşumu bilgilerini kardeşinle de paylaştı..
İşte bizimkilerden örnekler..








Görüşmek üzere..Sevgili anneler ve takipçi babalar :)) Anne baba ayrımı yok,herkes çalışsın bakayım..Oturmayın boş boş :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder