19 Şubat 2017 Pazar

Nasıl Güzelsin Sen ŞUBAT :)

Çok güzel bir Şubat günü var bugün..Sıcaklık 18-19 derece..Her yer yemyeşil olmuş..Sarı minik çiçekler açmış,yeşil otlarımız bahçede büyümüş,hatta bazı ağaçların çiçekleri tomurcuklanmış..Parkta ki çocukların şen şakrak kahkahaları kulaklarımda..Ve ben kamelyadayım,mis gibi havayı çekiyorum içime..Erken gelmiş bahar,Kıbırıs'a ve BANA.En sevdiğim mevsim'' bahar''dır oysa..Aylardan ise Mart..Belki de Mart ayının gelişini kutluyor ruhum da..Oğlum ve ben Mart ayında doğduk,ondandır belki de..
Yeni bir yıl girdiğinde ne yavaş akıyordu zaman..Ocak ayı hiç geçmek bilmedi sanki.Dedim çookkk uzun bir yıl olacak 2017..Şubat ayını ise çok sevdim ben..Ne kadar çok inişli çıkışlı bir yol serse de önümüze..Bugün daha da çok sevdim..Uzun zamandır göremediğimiz ananemizi getirdi  bize..


Ve ben yatağımda çocuk sesine kalkmadan doya doyaaaa uyudum.Uykuyu çok severim :) Aksine çocuklarım neden sevmiyor :( Çok fazla mutfağa girmedim..Dinlendim,enerji depoladım..
Çok geldi enerjim,üstüne bir de kış ortasında badana yaptık..Evren Erk salonumuza unutulmayacak izler bıraktı..Elleri değdi,bir sonraki lojman sakinine hatıra..

Eymen Egem,koca adamım küçük bir ameliyat geçirdi,çıktığında,ilk uyanma anı hayatımda geçirdiğim en kötü gündü bence..Onunla çıktım ben de ameliyathaneden,aynı yatakda..Elini hiç bırakmamak için..Neyse ki geçti gitti..Çok şükür iyi..Gülen yüzlü adamım,dünyanın en yakışıklı erkeği gülümsemen hiç solmasın..



Okulunun son günlerinde beraber çok güzel etkinlikler yapıldı..Her ne kadar okumayı hemen öğrensin istemesem de tüm etkinlikleri başarıyla geçti :(


Şubat tatilimiz başladı..Hem babamız hem ananemiz 7/24 hep yanımızdaydı..En mutlu ve en kötü günümüzü şubat ayı verdi bize..Ama düşünüyorum da getirdiği kötü bir güne karşılık kalan her günü muhteşem güzellikte planlamış bizim için..İç içe,dip dibe,sevgi dolu günleri..Çocuklarımıza ayırabileceğimiz en güzel günleri vermiş bize..Sinemasından,sirke,çocuk etkinliklerinden,oyun parklarına,mis gibi doğa yürüyüşlerine..Evde yaptığımız etkinlikleri hiç saymıyorum..Sayfa artık sadece çocuk etkinlikleri sayfası gibi oldu maşallah..
Tayin seçeneklerimiz açıldı ve istediğimiz,gönlümüzde olan her yer vardı..Bize seçenekleri verirken çok cömert davrandı zaman..Büyük bir sevinç içinde,hayaller kurarak yazdık yerlerimizi..
Her anımızı güzelce planlayan Rabbime ve gerçekleştiren Şubat Ayı sana teşekkürü bir borç biliyorum..










(Yalnız bu paten olayından çok korkuyorum ve hiç müdahil olmuyorum..Babası öğretiyor..Uğurlu Şubat ayım çıkana kadar öğrenseler bari..)

Daha bitmedi bence..Kalan 9 günde de senden sürprizler beklemeye devam ediyorum..Mart ayından sonra favorim sensin bundan böyle..Sadece kendime istemeyeyim hadi..Kalbi,gönlü mutluluk arayan herkese bin kat daha güzellikler ver..Hele ki tüm çocuklara..En çok mutlu olmayı onlar hak ediyor..
Sevgi köşesi içinizi sarıp sarmalasın sizin de..Kışmış,baharmış,yazmış ne fark eder..İnsan yüreğinde yaşatmalı,ruhunda hissetmeli sevgiyi..Öyle kelimelerle,resimlerle,şarkıların iki mısrasında,şiir arasında saklı değil ki..Yüreğimizde içimizde saklı..Her ne kadar koşullar,zaman ya da çocuklar zorlasa da zaman zaman :) biz gülümsersek etrafa çevremizdeki herkese bir şeyler katarız..Umarım size de bulaşmıştır Şubat ayının tılsımı..

Gülümse bitsin karanlık
Gülümse karamsarları şaşırt
Gülümse güller açsın yüzünde
Gülümsemenle yayılsın ışık
Dünyayı ısıtamasan da güneş gibi
Çevreni ısıt


Yaşar Kemal Seçkin

Görüşmek üzere..Şişştt Eymen Ege,Evren Erk bakın size hatıra depoladım yine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder