11 Şubat 2017 Cumartesi

Mısırdan Etkinliğimiz ve Zıplayan Mısır Deneyimiz..

Evde vakit geçirmek için olanaklar sınırsız..Evin her köşesine bakarak ya da iki mutfak çekmecesi karıştırarak çocukları oyalamak mümkün..Buna kaliteli vakit de diyebiliriz..Artık bakıyorum da herkes çocuklarıyla vakit geçirebilmek adına bir şeyler üretmeye başladı zaten..Ama bunlar genelde birbirini tekrar eden etkinlikler oluyor,dikkatimi çeken bu..Bizim büyük oğlan da karne tatilinde olunca onun da dikkatini çekmek adına bu kez ikisine yönelik ve tek malzemeden oluşan masrafsız :) hem etkinliğimiz hem deneyimiz oldu ..

İlkinde renkli dondurma çubuklarını,keçe,mısır ve yapıştırıcı kullandık..Bu malzemeler el işi kağıdı,patlamış mısır ve bir çubuk da olabilir..Dışarıdan bir şey satın almaya gerek duymadan yapabilmek adına da..
Ben keçeden mısırların kenarlarını kestim..Geriye kalan tüm yapıştırma işlerini minik eller yaptı..İşte




Deneye gelince..İnstagram sayfasında soranlar oldu tam ayrıntılı yazamadım..
Önce bir adet cam kavanoz,sirke,karbonat,ılık su ve mısır gerekli..
Kavanozumuza ılık suyu dolduruyoruz..Bir paket karbonatı içine atıyoruz..Karıştırmayın ama..Sonra bir miktar mısır,ve yavaş yavaş sirkeyi boşaltın..Sirke miktarı yaklaşık 5-6 yemek kaşığı..İsterseniz kabarcıklar hemen kaçmasın :) Biraz kapağını kapatın ve zıplayan mısırları izleyin..





Videomuz instagramda var buraya ekleyemedim maalesef..Kolay gelsin görüşmek üzere..Herkese sağlıklı ve mutlu haftasonları..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder