15 Şubat 2017 Çarşamba

Köpük Tabaktan Basit Bir Etkinlik..

Her ne kadar yazamıyorum desem de sayfamın her gün ziyaret edilmiş olması beni şevke getirmeye devam ediyor..Yazmak için bazen böyle akşam saatlerini falan denk getirmeye başladım..İnstagram sayfasında bazen videolarla paylaşıyorum etkinlikleri ama hatıralarımız yazılı olarak da saklanmaya devam etsin..
Bir el klavyede bir el bu saatte bir avuç çerezi ayıklamakla meşgul iken uzatmadan ancak yazarım..Bir dilim pasta falan yok canım bu sefer yanımda..Badem ve fındık var..Benim için şaşılası :) Yarın da hiç sevmesem de yemekte ciğer var :(( En son sonuçlanan tahlillerimden sonra bu yaşa kadar beslendiğim neredeyse yüzde 70 yiyeceğe elveda demek üzereyim..Artık pasta börek tarifini de zor bulursunuz bak diyeyim :) Sağlıklı beslenin ne o öyle hamur işi,krem şanti falan.Çok ayıp çok :)

Bizim çocuklarla yarıyıl tatilimiz devam ederken babamız da bizi yalnız bırakmıyor,iznini bize denk getirdi..Bol bol yemek yerine oyun oynuyoruz,park bahçe dolaşıyoruz..Bu gece sıcağı sıcağına iki oyunumuz var..

Bir adet köpük tabak,kürdan ve kesilmiş pipetle yaptık..
Evren Erk'in parmakları çalıştırdık..Önce kürdanları köpük tabağa batırdı..Sonra kesilmiş pipetleri uçlarına geçirdi..Basit ama gayet güzel..Denemek isterseniz,işte buyrun..



İyi geceler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder