23 Şubat 2017 Perşembe

Keçeden Bozuk Para Cüzdanı

Evren Erk yeniden 1 saatlik uyku düzenine dönmüşken bana kalan 1 saat yeniden hobi saati olarak geri döndü.Önceden hem uyumuyor diye hem de bazı sebeplerden ötürü yazamayacağım artık herhalde diye düşünmüştüm ama artık hiç bir pürüz kalmadı..O bakımdan şimdilik devam ediyorum yazmaya..Bugün sabahtan aldığım bir mesajla yaptığım işin ne kadar doğru olduğunu anladım..Çocuklarımın ne kadar şanslı olduğunu anlatan bir mesajdı..Çalışan bir anne olsaydım bu kadar fazlasını yapamazdım diye yanıtladım ben de..Gerçekten öyle..Ama beni tanıyan insanlar zaten yerimde duramayan hep hareketli bir yapım olduğunu bilirler.Kıbrıs'ta olmak bana ve çocuklarıma verilen bir şansmış galiba..Hayatımda en verimli olduğum,kendimi en iyi tanıma fırsatı bulduğum dönem..Bu Kıbrıs ile ilgili bir yazı yazacağım ben buraya veda ederken :)
Dün de yine bir saatlik boşlukta RUHUMU mutlu  edecek bir şey buluverdim..Jetonlu oyuncaklara binmek için bizimkilere para veriyoruz,onlar da gidene dek biriktiriyorlar..Ayrı cüzdanı var ikisinin de ama bozuk para saklamak zor oluyor,yanımıza alalım diye,cicili bicili bir cüzdan dikiverdim.Kendi adımı niye yazdım onu sonradan ben de anlamadım :) Kolay bir işti.Bir kaç saatte bitti..Sadece fermuar dikmek çok sıkıcıymış söyleyeyim..Herhangi bir kalıp kullanmadım, yine göz kararı..İşte benim sevimli minik cüzdanım..



Çok fazla modelde ve çeşitte yapılabilir..Denemek isterseniz..
Görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder