20 Şubat 2017 Pazartesi

Deniz Canlıları ve Orman Hayvanları Etkinliği..

Öncelikle iki adet çıkartmalı kitaba ihtiyacınız var..Kitap olmasa da ihityaca göre başka yerlerden kesebilirsiniz bu hayvanları..Ben buradan almıştım,hem içinde önce hayvanları tanıtıyor..Denizin altında yaşayanlar,üzerinde yaşayanlar,buzullarda yaşayanlar gibi..Orman canlıları kitabında ise göl kenarında yaşayanlar,ormanda yaşayanlar,ağaç üzerinde yaşayanlar gibi anlatıyor..Daha sonraki bölümler de ise etiketler vermiş.Ben bu etiketlere uyarlayarak iki etkinlik hazırladım..
İlk önce deniz canlıları için mavi keçeden deniz,yeşil keçeden yosunlar,irmikten ise deniz kumu yaptım..Güneşimiz,bulutumuz ve yelkenlimiz de hazır..Bir köşede ise pamuktan temsili buzullarımız..Etiketleri Evren Erk ile konuşa konuşa yapıştırdık..Sorular sorarak..Mesela deniz yıldızını nereye koymalıyız?Penguenler nerede olmalı gibi..Uzayıp giden güzel bir etkinlik oldu..



Bir sonraki orman hayvanları etkinliği de aynı şekilde..Ağaç üzerine baykuşu,gölün üzerine ördek ve kurbağaları,kayalıklara ayıyı yerleştirmesini bekledim..



Bazen de salyangozu gökyüzüne koydum ve ''Hayır,salyangoz orada olmaz..'' cevabını aldım :) Denemek isteyenlere öneridir..Görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder