23 Şubat 2017 Perşembe

Antep Fıstığı Kabuğundan İki Etkinlik Ve Rulodan Çiçeğimiz.

Ben tatlıya ve bazı yiyeceklere veda etmişken çerez işine sardım.Baya bir sardım galiba onu da abarttım.Akşam tam çöpe dökeceğim sırada Pepe'nin şarkısı geldi aklıma..'' Her şeyi atma kullan :)'' Dedim iyi hadi Pepe seni mi kırayım dedim,atmadım..Sabah olunca hemen bir kaplumbağa çizdim beyaz bir kağıda.. Kaplumbağamızın kabuğunu fıstık kabuklarıyla kapladık..
Sonra bir ağacın gövdesine yapıştırdık kalan kabukları.Evren Erk illa o ponponları getirdi yine..Çiçek ekledi üzerlerine..Tabi daha fıstıklar bitmedi ne kadar yediysem :)




Bir etkinlik daha yaptık arkasından.Bunlar öyle çok vakit alacak tarzda şeyler değil çünkü..İnternette rulo ile etkinlikleri araştırırken görüyordum..Çiçek ya da kelebek yapımı..Biz de ruloları kestikten sonra bir de şönil ekleyerek çiçeğimizi yaptık..İçini de keçeli kalemle rastgele boyadı..İşte çiçeğimiz..

Aslında ufak tefek bir çok etkinlik yapıyoruz ama böyle bazı başlıklar karışıyor..Alt başlıklarda toplanıyor..İnstagram da daha fazla yer vermeye çalışıyorum..Görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder