27 Şubat 2017 Pazartesi

3-4 yaş Sayıları Öğrenme Etkinlikleri (3 etkinlik bir arada)

Şimdi biz bu etkinlikleri Evren Erk ile evde yaptık da hemen sayıları öğrenmedi tabi ki :) Biz tanımaya çalışıyoruz aslında..Lefkoşa'da yazıcımız da olmadığından elimizde ne varsa onu kullanarak yapıyoruz etkinliklerimizi.Çok uzun uzadıya şeyler olmasa da ben verim aldığımızı düşünüyorum.Bir çıktı kağıdı üzerinde bu 1,bu 2 gibi gösterip eşleştir bakalım tarzındaki etkinliklerden daha güzel olduğuna inanıyorum.Ya da yazıcımın burada olmaması mı beni böyle düşündürüyor bilmem :)

İlk etkinliğimiz benim geçen dekoratif sepet yapımında kullandığım mandallardan arta kalanlar :)Onların üzerine keçeli kalemlerle rakamları yazdım.El işi kağıdından kestiğim kirpi üzerine  ne kadar mandal taktıysak o sayıda gösterdik..Tam kirpiye benzetemediniz mi? :)) Ben karıncayiyene benzettim sonradan :)



İkinci olarak çok sevdiğimiz bowlinglere yüz çizdik.Onlara da rakam verdik.Atış yaptıktan sonra kaç numaralı bowling düştüyse onu o rakamın yazılı olduğu kağıda koyduk..

Bugünün son sayı etkinliği de pet şişe kapaklarını numaralandırdım..Daha önceden 1'den 3'e kadar çizdiğim rakamların üzerine sıraya dikkat ederek dizdik..Burada benim müdahalem fazla oldu tabi ki..Sayılar 10'a kadar..




Çocuğun hemen öğrenmesini beklemiyoruz tabi ki..Bunları evde kaliteli vakit geçirmek için hazırladığımız etkinlikler olarak düşünün..Sayılar daha büyük yaş grupları için eğlenceli olabilir ama küçükler için sıkıcı olmayacak tarzda böyle hafif etkinliklerle geçiştirilebilir.
Daha fazla çocuk etkinlikleri için ilgili sekmemizi inceleyebilirsin sayın anne..Görüşmek üzere..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder