12 Ocak 2017 Perşembe

Sürpriz Yumurta Kutularından Etkinliklerimiz..

Aldığımız sürpriz yumurta kutularını Eymen Ege'nin doğum gününde kullanmak üzere saklarken internette bunlardan yapılmış civcivler ve arılar gördüm çok hoşuma gitti..Ama biz farklı bir şey yaptık Evren Erk ile.Ben içlerini çeşitli şeylerle doldurdum..İki tanesinin içine mısır,ikisinin içine bozuk para,ikisine su ve ikisine de şeker koydum..Ses olarak kolay birbirinden kolay ayırt edebilecek şeyler yani.Şeker ve tuz kullanılmamalı mesela,aynı sesi veriyor..Daha sonra bunları yanında sallayarak tahmin etmesini söyledim.İlkini bulunca açtık ve bununla aynı sesi çıkaran yumurta kutusu hangisidir diye oyun devam etti..Bir kerelik oynanabiliyor tabiki..Bir hafıza oyunu da olabilir bunlarla ilgili..



Bir diğerinde biriktirdiğim pet şişe kapaklarının ortalarını delerek,uç kısım ve arka kısmına yine bu sürpriz yumurta kutularını ekledik..Küçük bir yılan ya da tırtıl oluşturduk diyebiliriz.Ben malzemeyi değişik şekillerde değerlendirmek istedim sadece,küçük yaştaki çocukların ilgilerini çekebilir.Bu pet şişe kapaklarının aralarına lastik geçirerek ve yine bacak ve kol olarak da sürpriz yumurta kutularını kullanarak güzel oyuncaklar yapılmış internette,araştırabilirsiniz..Bizim örneklerimiz bunlar...


Görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder