3 Ocak 2017 Salı

Mini Trampet Yapımı..(Evde oyuncaklar)

Çocuklar gerçekten doyumsuz oldu günümüzde..Oyuncaklardan da belli bir süre sonra zevk almaz hale geliyorlar.Onlar da haklı..Sizinle vakit geçirmeye alışmış bir çocuk,artık sizinle beraber vakit geçirmekten daha çok hoşlanır hale geliyor :) Evren Erk gibi..Akşam işten gelen babasıyla uzun süre evet-hayır oyunu oynadıktan sonra sıra bana geldi gene :) Bir sırası yok tabi ama benden de bir şeyler bekliyorlar..O sırada daha önce ''Bay Becerikli'' de bir benzerini gördüğümüz mini davul ya da trampeti yapıverelim dedim.Dışarıdan malzemeye gerek yok..Bir balon ya da lastik eldiven,bir kutu ve iki de çubuk buldum evin içinde tamamdır..Hatta kahve kutusu tam boş değildi,hemen döküverdik kavanoza oldu bizim trampet :)

İşte yapımı





Ben kutuyu da kaplıkla kapladım.Üzerine eldiveni kesip gerdim ve lastikle sabitledim..Sonra da evdeki çöp şişlerin ucuna oyun hamuru ile tokmak yaptım..Büyük oğlumun trampetinin üzerine balon parçası gerdim,o da aynı işlevi gördü..Bir süre şarkı söylediler :)
Muhtemel Aşk içinnn diye..Bunu ezberlemişler ne ara ezberledilerse :)
Görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder