28 Ocak 2017 Cumartesi

Kedi Dilinden Tiramisu Tarifi



Selam hafta sonu tatlı krizlerinden birini atlatmak için denediğim hemen basit bir tiramisu tarifini yazmadan edemedim.. Hem lezzetli hem hafif..Zaten sütlü tarifler benim favorim..Hemen yazalım..

Malzemeler

1 paket tiramisu (Benimkinde 10 adet vardı) Borcamım kare..
5 bardak süt
1 yumurta sarısı
5 kaşık şeker
1 paket vanilya
4 tepeleme kaşık un
200 gr labne peyniri

Üzeri için
 2 yemek kaşığı kakao

Islatmak için
1 su bardağı ılık süt
1 yemek kaşığı şeker
1 yemek kaşığı granül nescafe

Öncelikle ben burada o meşhur Bim'deki kedi  dillerinden bulmadım..10 adet ve tek kat olarak kullandım tarifte..Eğer çift kat kedi dili dizecekseniz bu muhallebiyi çoğaltmanız gerekir..

Muhallebiyi hazırlamak için sütümüzün içerisine labne peynirimiz hariç pişiriyoruz..Muhallebi kıvamını alınca altını kapatalım ve birazcık ılınmaya bırakalım..İçerisine bir kutu labne peynirini döküp biraz çırparak karıştıralım..

Kedi dillerimizi nescafeli süte batırıp çıkararak borcama dizelim ve üzerine muhallebimizi dökelim..
                                                           



Üzerine en son kakaomuzu serpelim..Ve dinlenmek için buzdolabınaaaaa..Afiyet olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder