11 Ocak 2017 Çarşamba

Keçeden Bebek Bezi Taşıma Çantası

Yeni bir dünya daha katıldı dün aramıza..Erken geldi gerçi bir hafta kadar M.Bera bebek..Ben onun için daha yeni başlıyordum hazırlıklara..İlki dün bitti..Keçeden bir kaç parça şey daha yapacağım..İlkini hemen paylaşmak istedim.Acele etmem lazım..Bebek erken gelince benim de tamamlama zamanım kalmadı :)  
İlk bana bu tarz bir bez taşıma çantasını sevgili Gamze Hocam hediye etmişti..Çok güzel keçe işleri yapar..Saraylielisi diye geçiyor,isterseniz bir göz atın.Benim için çok kullanışlı bir hediye olmuştu.Bir yere giderken çantaya tıkılıveren bebek bezleri ve ıslak mendiller hiç hoş görünmüyor ayrıca sağlıklı da değil..Bu bez taşıma çantası hem şık hem de oldukça kullanışlı..Şimdi ben de ilk kez yapma şerefine eriştim ve oldu da sanki..Giderek ustalaşıyorum :)

İşte yapımı..
Öncelikle hangi boyutlarda yapacaksanız ona eş değer resimlerde gördüğünüz gibi iki büyük(ön ve arka için) iki tane daha dar (yan kısımlar için)bir tane alt ve bir tane de üst kısım için keçe parçaları kesiyoruz..İnce keçe bu kalınlardan değil..Bu parçaları birbirine dikmeden önce ben ön tarafa denk gelecek işlemeyi yaptım.Silikonla yapıştırmadım,sağlam olması için diktim..Ne tarz bir konsept düşünürseniz ona uygun işlemeler yapabilirsiniz.



Daha sonra parçaları birbirine dikiyoruz.Keçe dikişi denilen bir dikiş tarzı var,o sağlam oluyor..Alt parçayı sona bırakmayın..Sonra dikemezsiniz..Üst kapağı ben açlılıp kapanabilecek şekilde ön kısmı  yarım daire olarak kestim..Son olarak da istediğiniz şekilde fırfır ya da kurdela da ekleyebilirsiniz..





Bez ve ıslak mendil temsilidir..Bezimizi biz çokkktannnn attık :) Kalan keçe çalışmaları haftaya biterse yüklerim..Görüşmek üzere..

Çok acele bir yazı oldu,çok yoğun bir gün bugün..İki oğlum da evde :))) Başlasın günnnnn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder