13 Ocak 2017 Cuma

Keçe Anı Defteri Denemesi bir iki :)))

Sayfa da, ben de son demlerimizi yaşıyoruz galiba..Hava burada bir soğuyor bir açıyor..Durmadan ateşli ve hastalıklı günler yaşanıyor Kıbrıs'ta..Güneş de kararsız acaba biraz yüzümü göstersem de şunları sevindirsem mi derken birden bulutların arasına kaçıyor,mikroplar havada asılı,bizler de hasta..Bir gayret defteri bitirdim..Annemim yardıma koşmasına az kala,ve benim de dinlenmeye çekilmeme az kala son işler bunlar..Demiştim zaten yazmayı pek düşünmüyorum artık..İnstagram da takip sayfasından etkinlikleri paylaşmak daha kolayıma geldi de :) Neyse sayfaya veda yazısı bir ara yazarız girmeyelim konuya :)

Defteri yapmak için öncelikle defter almanız gerekiyor :) Ajanda olması daha iyi olurdu..Daha sonra istediğiniz renk ince bir keçe ile aynı defter kaplar gibi kaplıyorsunuz..Silikon tabancası ile yapıştırıyorsunuz kenarlarını..Üzerine de istediğiniz parçaları kesip yapıştırıyorsunuz..Kabartma figürler yapsam daha güzel olacaktı galiba..İlki biraz acemiliğime geldi..Buna uygun bir figürü de ,kaleminizi kapladıktan sonra onun en üstüne sabitliyorsunuz..Ben kalemi şimdilik resim için yaptım..Kalem daha bitmedi..Yapmak isterseniz zahmetli bir iş değil.



 Defterin açılıp kapanan yerine saten beyaz bir kurdele ekledim değişik bir hava verdi..Eski kilitli günlükler misali..



Bebeğimizin hayatı annenin kaydedeceği güzel anılarla dolsun inşallah..Güle güle kullansın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder