3 Ocak 2017 Salı

Kağıt Havlu Rulolarından Duvar Düzeneğimiz..

Bu etkinliği az önce uyutmuş olduğum iki numara minik kuzum Evren Erk ile yaptık..Artık evde sıkıldığını hissediyorum..Okul yaşı geldi bunun geldi :) Havalar yağmurlu olunca çocuklar da sıkılıyor ne yapsın..Bıraktık işi gücü,kenarda birikmiş olan kağıt rulolardan duvara bu düzeneği yaptık..Ben artık atmıyorum bu ruloları..Ne kullanışlıymış,ne bereketli :) Bu sefer çok yoktu..Aslında çok olsaydı düzenek daha çok büyürdü..Görünüş itibari ile çok şık değil bak baştan söyleyeyim.Kaplasaydım da iyi yapışmazdı..Bazılarını maket bıçağı ile ortadan ikiye keserek koli bantı ile duvara sabitledim.İçinden geçecek top biraz hafif olmalı..Biz bilye ile attık önce sanki çok fırlıyor,hızlı gidiyor gibi geldi..Oyun hamurundan uygun bir yuvarlak yaptım daha iyi oldu..Yan tarafına da mini bir basket sepeti ekledim..Aslında şekillerle ilgili bir strafor köpük etkinliği de düşünüyorum duvarın kalanına :) Ayy ne olsun daha duvarımız şenlendi canım..Bizden sonra taşınacaklar için bu bant izlerini iyice temizlerim ben..Bakın şimdilik bu kadarı tamam bizim duvarın..













Denemek isteyenlere kolay gelsin.Duvarı ben biraz daha şenlendirince dönerim size..Görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder