17 Ocak 2017 Salı

Evde Kolay Etkinlikler(Hafıza Oyunu)

Bu hafta abimiz de hasta olunca hepimiz evde bolca vakit geçirdik..Zaman sıkıntısı yaşadığımdan,ki eskiden yeterdi şimdi niye zamanı yettiremiyorum anlamadım ki :))) Gün bana 24 saatten fazla olmalı bence :) Daha dolu dolu yaşamalıyım zamanı..
Vakit bulmuşken çocuklar babalarının yakalarına yapışmışken hemen bir kaç tane yaptığımız etkinliklerden paylaşayım istedim..

Bizim evde önemli anlarda etiket ödülü var..Duvarlarına yapıştırıyorlar,yarışırcasına..Kimin daha çok etiketi olmuş.O maksatla aldığım Şimşek MC Quenn araba etiketlerini bugün bir boş kağıda yapıştırdım..Üzerlerini kapamak  için de Kimim ben oyunundan kalma sarı kapakçıkları kapadım ve basit bir hafıza oyunu oldu..Bunu değişik şekillerde yapmak mümkündür tabi..Bizim örneğimiz işte aşağıda..





İyi oyunlar,iyi seyirler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder