17 Ocak 2017 Salı

Evde Kolay Çocuk Etkinlikleri (Hangi Kapak ?)

Valla bir şeyler yapıyoruz ama isim bulamıyoruz işte..Bunu geçen hafta içinde yapmıştım ancak fırsat bulabildim..Küçük yaş grubu için güzel bir etkinlik..Kapaklar yerine başka birbirine yakın nesnelerin de izi çizilebilir..Ben evde bulabildiğim değişik boyuttaki kapakları :) kullandım..Kolayca da yapabildi küçük oğlum..Hiç yoktan iyidir yahu :) İşte hemencecik resimler..Vakit az vakit :))
Bu arada bu etkinlikleri hazırlamak öyle çok vakit falan almıyor,öyle bir anda çıkıyor..Yoksa evin işi,ütüsü ,yemeği hep bende heppp:( Bugün ütü yaptım da,az kaldı ben de bırakacağım bu ütü işini..Kime sorsam ben çocukların kıyafetlerini ütülemiyorum ki diyor.Sevgili beyim lütfen bana ütü için buradan bir Taylandlı ayarla..Haftada üç gün yıldımmmmm :))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder