9 Ocak 2017 Pazartesi

Canlıların yaşam yerleri..(Evde Etkinlikler)

Havalar soğudukça çocukları evde tutmak zor oluyor..Kendi kendilerine oynuyorlar,oyun kuruyorlar elbette ama yaş farkı az olunca her zaman oyunlar o kadar uzun sürmüyor.Ben de öyle boş boş oturmayı sevmediğimden,kurtlu bir yapım olduğundan :) kalkıp bir şeyler hazırlıyoruz beraber.Bir balon şişiriyoruz,bir bant alıp labirent yapıyoruz.Çocuklarla oyun kurmak zor olmuyor.Hayal güçleri çok geniş.
Onlardan arta kalan tüm vakitler de ise mutfaktayım.Uzun kış gecelerinde ya sıcak bir kek çekiyor canımız ya da sütlü bir tatlı.Abur cuburla ailecek pek aramız yok..Çocukların ellerine birer çikolata,birer cips vereyim de geçiştirsinler olmadı hiç.Onlar da alışmadı,aramıyorlar.Sağlıklı besleniyoruz :)Gece bunları yiyip de aldığımız kilolar cabası tabi..Buna rağmen hafta içi bir nedenden dolayı yaptırdığım kan testlerim pek aynı şeyi söylemedi ama bilemedim :) Daha iyi bakmam lazım kendime..Bu koşturmacalı hayattan da vazgeçemem ki..6 ay sonrası sonuçlarına göre karar vereceğiz artık..Durağan bir yaşam bana göre değil..

 Bakınız biz hafta sonuna neler sığdırdık neler yaptık.Yazabildiğim kadarını yazayım..
Bunlardan bir tanesi canlıların yaşadığı yerle ilgili.Buna benzer bir örnek görmüştüm nette..Biz de denedik..Güzel de oldu..3 yaş ve altı için güzel bir etkinlik..
Keçe ile bir gökyüzü ve deniz oluşturdum..Araya yeşil keçeden çimler..Küçük bir ağaç..Kahverengi el işi kağıdından başı karlı dağlar :) bulutlarımız ve güneş..Evde oyuncaklar arasında bulunan kutup ayımıza uygun,deniz üzerine bir buz kütlesi..El işi kağıdından kuşlar..Evde hangi hayvanlar  varsa ona göre de oluşturulabilir..Evren Erk'e bunların nerede yaşadığını sordum ve uygun yerlere yerleştirmesini istedim.Çok kısa sürede bitirdi,ben bile şaşırdım yani..
İşte resimlerle..






Görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder