28 Ocak 2017 Cumartesi

Ay Kumu Yapılışı ve Etkinliğimiz..

Biz bir ay kumu yapmaktan eksik kalmışız onu da yapalım dedik hemen..Toplanması ve temizlenmesi biraz zahmetli baştan söyleyeyim..İsterseniz renklendirmek için gıda boyası kullanmayın :) Ben kullandım da hem de kırmızı :))) Sade de olabilir..Ama elektrikli süpürge ile hemen çekilip temizlenebiliyor o anlamda kolay..İşte bizim ay kumumuz..Çalıştı parmaklar....Hem de sıkılmadan saatlerce..Kirlendiğimize değdi yani..

Malzemeler
Ben ucuz marka bir un tercih ettim..
4 büyük su bardağı ile un
1 su bardağı sıvı yağ
 Gıda boyası

Hepsini bir güzel birbirine karıştırıp yoğuruyoruz...Oldu size ay kumu..Ben bile yoğururken çok zevk aldım çok rahatlatıcı..Gerçekten çocuklar sıkılmadan uzun süre oynadılar..Altına kocamannnn bir örtü yaymayı unutmayın..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder