16 Aralık 2016 Cuma

Rulolardan Kutu Oyunumuz

Valla bir isim bulamadım ben bu oyuna.Az önce yaptik bitirdik,onlar oynarken yazayım dedim.Bugün yine kantinden geliyorken gözüm atılmış tertemiz kolilere gitti.Kaptım iki tanesini.Birinden bugünkü oyalanmamizi yaptim.Diğeri sürpriz.Onun için evde malzeme yok şuan.Hemen resimlere bakın belki denemek isterseniz.

Bir adet uygun koli buluyoruz.Sonra içerisine evde atmayip,biriktirdiğimiz kagit rulolarimizi arkalarına koli bantı yapistirarak kutu içerisine uygun sekilde monte ediyoruz.Icerisine de pinpon topu ya da bilye atarak veriyoruz çocuğun eline.Al yavrum topu geçir azicik oyalan bakalım deyip siyriliyoruz aradan.Bir nescafelik zaman açtım sana bak hadi kolay gelsin..Iyi haftasonları..
Pazartesi bekliyorum seni 😇🙌👬👫 O zamana bir şeyler daha üretiriz belki..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder