19 Aralık 2016 Pazartesi

Puzzle Dünyamdan..

Ben eskiden beri yapıyordum bir şeyler..Sonradan (yıllar sonra) paylaşma gereği duymuşum meğer..Eymen Ege'ye hamileyken puzzle dünyasına el atmıştım..E tabi o zaman ikinci çocuk yok..Hamileleğinin keyfini doya doya yaşıyorsun..Biri demişti ki sen böyle sıkıntılı işlere gelemezsin yapamazsın.Ben mi .) Ne kurtulur benim elimden..Koç burcuyum tam anlamıyla.Kafasına koyduğunu yapan..Yeter ki isteyeyim canı gönülden..Sonra ilk puzzle ile başladım işe..Gerisi geldi..Bazılarını hediye ettim..Zaman zaman farklı uğraşlar iyi geliyor insana..Hamileyken bol bol da kitap okumuştum..Bordo siyah yayınlarının kampanyası vardı o zamanlar.Mini bir kütüphane ile hediye satıyorlardı Dünya ve Türk klasiklerini.Bir de ondan almıştım..Onlarcaaa kitap..Bir kitabı elimde haftalarca okuyamam,en kalını bile en fazla üç-dört gün..9 ay boyunca onlar da bitti tabi :)Güzel günlerdi..Hamilelik boyunca yatalım olmamış yine..İşte puzzle örneklerim..Keşke o kadar geniş vaktim olsa yeniden yapabilsem..






 Anneme hediye ettiğim..


Sevgili arkadaşım Tülay'a yaptığım..Yolda eve giderken parçasını düşürmesi ayrıca beni kahretti :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder