26 Aral─▒k 2016 Pazartesi

Pinpon topu Etkinlikleri ­čĆô

Biz bir malzemeyi ald─▒k m─▒ o malzeme ├Âlene kadar kullan─▒yoruz.─░lk,kutu oyununda kullanmak i├žin alm─▒┼čt─▒m bu pinpon toplar─▒n─▒.Ne kullan─▒┼čl─▒ym─▒┼č­čśä­čĹŹ­čĆ╗Ba┼čka ne yapar─▒z ne ederiz dedim iki dola┼čt─▒m internet sayfalar─▒nda bizimkilerin ya┼člar─▒na bunlar─▒ uyarlad─▒k gitti ­čśäEvren Erk ya┼č─▒ndan beklenmeyecek derece de iyi oynad─▒ abisiyle oyunlar─▒.Oyunlar d├╝n geceden.Baba da oynad─▒ ama o g├Âr├╝nt├╝ vermek istemiyor ­čśä­čśä
Bak─▒n s─▒ras─▒yla neler yapt─▒k
─░lk ├Ânce ka┼č─▒kta yumurta ta┼č─▒ma oyununu biz pinpon toplar─▒yla yapt─▒k.Minik lojman─▒m─▒z─▒n koridorunda ve m├╝zik e┼čli─činde.Evren arada eliyle destek verdi ama olsun o kadar olur.


Bir sonraki oyun da pipet yardımıyla topları üfleme.Çok kolay bir oyun.Ben masa üzerinde oynattım.Sonra baktık mesafe kısa geliyor.İndik halının üzerine.Orada da pipetsiz,kendileri üfleyerek oynadılar.

Sonra akl─▒m─▒za bir fikir daha geldi.Hokus pokus yapal─▒m toplar─▒ havada u├žaral─▒m dedim.Takt─▒k sa├ž kurutma makinesini toplar havada u├žtu :) ├çok da de─čil can─▒m..Hatta bir havlu ka─č─▒t rulosu koydum hava mesafesini uzatt─▒k..




Sonra babas─▒ ben daha g├╝zelini yapar─▒m dedi yatt─▒ yere a─čz─▒ ile ├╝fledi havaya.Benim minik erkekler de denedi ama pek yetmedi nefesleri.. :)


B├╝t├╝n gece nefes egzersizleri ile ge├žti :))) Ayr─▒ca ka┼č─▒kta ta┼č─▒ma ger├žekten konsantrasyon ve g├╝zel bir denge oyunu..Bak─▒n ge├žen haftadan beri ne ├žok oyunumuza ortak oldu bu minik pinpon toplar─▒..Te┼čekk├╝r ederiz..Art─▒k Evren Erk ├╝zerine bas─▒p seni kolayca ezebilir.Korumam alt─▒nda de─čilsin art─▒k :)
Bug├╝nl├╝k iki yaz─▒ yeter..i├žti─čim ila├ž uyku yapt─▒ vallahi g├Âz├╝m kapan─▒p duruyor..G├Âr├╝┼čmek ├╝zere..

Hi├ž yorum yok:

Yorum G├Ânder