2 Aralık 2016 Cuma

Mumya Çocuklar..(Tuvalet Kağıdından Mumya)

Telefonumda biriken anılarımızı yazmaya vakit buldukça ekliyorum bak oğluşlarım..Çok vaktimiz yok galiba,anneniz işe başlamadan son aylarımızı yaşıyor bloğumuz sanki :);ileride bu kadar sık yazabileceğimizi ve anılarımızı kaydedebileceğimizi pek düşünmüyorum.Şimdi de olmayabilirdi,en azından 2 yıl boyunca burada boş boş oturmayı tercih etmedim..Hem kendime hem size anılar biriktirdim :)

Dün gece de can sıkıntısından değil,bunun altını çiziyorum.Gündüzden ya da birkaç gün önceden kafamda ne yapsam diye tasarlıyorum aslında.Aklımdaydı ne zamandır.Araya başka şeyler girince,nöbet gibi :) bu zamana nasipmiş..Oyun sonrası evi ancak bugün temizleyebildim.Koltuk arkalarından bile atılmış kağıtlar çıktı.Bolca vakte sahip olanlar denesin :) Eğlenceli mi?Çokkk ...Sonrasında biz başka bir oyun daha ekledik buna..Bakın şimdii....

Önce tuvalet kağıdı rulosunu alıyoruz.Yaklaşık 1,5 tane gitti bir çocuğa..Çift katlı olsun :) Ciddiii.Çünkü çabuk kopmasın..Bizimki bile sararken ara ara koptu..Çocuğu önümüze alıyoruz,önce kollardan başlıyoruz,sonra ana gövde,bacaklar,ve son olarak kafayı iyice sarıyoruz...Sonra bırakın güreşsinler.Ben PSY'den Gangnam star açtım.Çok komiktiler..Mumya Dansı :)






Sonra baba bu dansa müdahale edip başka bir oyun çıkardı ortaya sağolsun..Otopark oyuncağının borusunu almış eline,ağzında peçeteyi çiğneyerekkkkkkkk bu borunun içine koyup,kağıt üfleme oyununu icat etti.Ve olanlar o saatten sonra..Otoparkımız tüm borular alındığından çöktü.Ve vıcık vıcık ağızda ezilen peçetelerle,boru ellerinde kaçışan üç erkek doldu evin içerisi.Ve maaleseffff o ıslak peçete toplarını ben tek tek elimle topladım..Kalan peçeteleri de ziyan etmedik tabi...Yağmur yağdırdık,evin içine...


3 adet peçete sizlere ömür...Olsun napalım..Yine topladık temizledik gitti...Bu gece bununla da bitmedi..Devamı birazdan..Evren Erk uykudayken...Görüşürüz..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder