22 Aralık 2016 Perşembe

Kutudan Top Oyunumuz (Kartondan Oyuncaklar)

Çok fazla vaktim olmuyor artık eskisi gibi.Küçük oğlum geç kalktığı zamanlar uyutmamaya başladım ve bu da benim öğlen arası blog yazma saatim yok olmaya başladı demek.Zaten bir ay sonra annem gelecek ve bir süre kalacak.O zamana kadar yazdım yazdım.2 ay sonra biter bu iş zannedersem.Çünkü Evren Erk öğle uykularını zamanla terk edecek.Ben yaza doğru spora başlayacağım :) Çok ömrü kalmadı galiba blogun..Şubat 15'ten sonra daha az görüşürüz..Yapıyorum,resimliyorum ama yazma fırsatım çok olmuyor..O zamana kadar devam edelim bakalım..
Dün büyük oğlum biraz midem bulanıyor deyince(artık kandırdı mı naptı) okula göndermedim.İki çocukla akşamı etmek biraz zor oldu..Hemen gittik iki kutu bulduk geldik yine..Bahçeden sopa da topladık :) Topları vurmak için.Ucunun çatallı olmasına dikkat ettik tabi..Bakın ne yaptık kutulardan..İşte yeni karton oyuncağımız..








Bu yazdan kalan dalgıç sopası da Eymen Ege'nin fikriydi..İyi oldu..


Ve bulduğumuz diğer kutuya da pinpon toplarını tek atışta denk getirmeye çalıştık..Sanki bize özel bir kutuydu kantin sağolsun :) Askerlere bazen tembihliyorum şöyle kutu olursa atmayın diye :)

Bu da halka oyunumuz..Numaralandırılmış,puan verilmiş..Bu hazır canım.Ben yapmadım tabi ki..Ama bu üç oyunda hep el koordinasyonu ve dikkat isteyen oyunlar..
Bizim gün böyle güzel geçti..Yeni kutularla görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder