2 Aralık 2016 Cuma

Kağıt Rulosundan Hediye Paketi

Kağıt rulosu diye geçmeeee kardeşim bak ben iki oldu kullanıyorum,saklıyorum bunları..Ev çar çöp doldu yemin ederim.Yaza taşınmak için toplanınca kamyon yanaşacak eve :))) Her yer el işi kağıtları,kalemler,yapıştırıcılar,aman atmayayım canım sıkılınca bir şey yaparım diye sakladıklarım ev doldu :)
Bugün de Evren Erk'in uyku arasında yaklaşık yarım saatimi aldı bunlarla uğraşmak..Kafa dağıtmak diyelim,kendimi iyi hissediyorum..Siz de atmayıp,kenara saklayabileceğiniz rulolarla böyle mini hediye paketleri yapabilirsiniz.İçine bir kolye,bir küpe gibi hediyeler koyulması açısından ideal..Ben de inernette görümüştüm bu tarz hediye paketlerini..Denedim oldu gibi..Bakınız...

Önce ruolonun üstlerinden basturarak içeriye doğru çökertiyorsunuz..Elinizle eziyorsunuz yani..Sonra ister el işi kağıdı ya da kaplık ile kaplayın.İsterseniz sadece kurdale ya da evarla,evde ne varsa ise üzerine yapıştırın gitsin..Benim örneklerim böyle...











Yeni yılda sevdiklerinizi küçük hediyelerle sevindirebilirsiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder